Sunday, May 8, 2011

tak mahu jadi melayu tipikal.

tak mahu lagi lah duduk dlm kepompong lama. perlu jadi rama-rama!
mak dan abah cakap, ckup jadi seperti melayu tipikal.

contohnya,psikologi, lepas subuh tidur. katanya nak qada'.
haihhhh cukup2. masa 2 jam yang diperuntukkan banyak boleh guna lagi untuk buat benda lain.
yeahhh~

percaya pada diri setiap hari,
YOU ARE THE CHAMPION!

wee~

bila saya dah tahu sesuatu yang melemahkan diri saya,
pada awalnya saya sangat takut. saya tak tahu mcm mna nak berhadapan dgn perkara tersebut. 
tiba-tiba saya terfikir. 

'manusia adalah makhluk paling hebat ciptaan Allah. mana mungkin manusia boleh tewas dengan benda lain dengan berbekalkan semangat dan kepercayaan pada Allah dan juga diri sendiri.'

saya tak takut. saya tak kan lari dari masalah. malah saya akan berhadapan dengannya.
harus ada semngat! 

semangat! majukan diri! jom~

Regards,
Dr. Areena


2 comments: