Sunday, July 24, 2011

barakallahufiik! =)



Assalamualaikum w.b.t

Selamat Pengantin Baru buat sepupu sepupu saya

Ayong dan Abang Edi juga kepada
Abang Amir dan Kak Dila.

tahniah dan semoga melahirkan generasi generasi yang soleh dan solehah ye!
insyaALLAH.

hhehehe. nak crita banyak sangat pun, semuanya sama seperti yang dijalankan mcm pengantin-pengantin yang lain. Alhamdulillah majlis kedua-dua mempelai ini belangsung dengan baik dan meriah walaupun dalam keadaan beserdahana asalkan ianya penuh dengan keberkahan dan diredhai kan?

ini saya sempat muatkan sedikit gambar-gambar yang diambil. maaflah ni bukan dari kamera saya cuma copy dari sepupu saya jugak. almaklumlah kamera canggih, kte guna yang lbih baik. keh3.

*den dh start nak buek caption dlm bhaso nogoghi. pandai2 laa korg nk fhm sndri yo..

23/07/2011.

manjo ea lak kak tikah ni dongan mak su ehh. hahaha

akak cun tu spupu den namo eh kak mala. sobolah tuu haaa pengantin baghu, ayong. haha. apo lak lain ghoman eh ni yong? keh3

 haha. ni apo ni? nk ckp rombongan mak kiah posing ea ayu bonaaa lak aii. hahaha
mangggg aiiii apak den bogayo sakan bergamba dgn adek eh. 

jubah putih 1: ishhh buleh ko kto buek bondo ni jdi hantaran bang?
jubah putih 2: buleh yo laaa. tak do salah ea do. asalkan kito bulih guno.
jubah putih 3: apo lak yang dibisik kan tu? nak yo den dongar.
camera man: banyak ea lak komplen ea..

hahaha.

 uiiii akhirnyo solosai nikah den. hmmm. bopoloh (berpeluh) haaaa den nunggu.

 apo lak haluih bona pen ni. tak pen den nak sign boto2. hishhh ghodah yola heh. keh3

 abah: yong, copek laaa haaa sign bondo tu. apo lak tetibo budak kocik ni mneyelit sobolah den.
ayong: yo la pak tih, jap haaaa bodobar ni.

 abah : pehhhhh den ingat an baju elvis presley tadi! kah3

alalalalala. nak jugak den suap an. cm dak kocik. keh3.

huhu. gmbr ni plg comey!

omak dgn anak samo ghoman eh. keh3

 apo lak ni tetibo posing cm nak masuk majalah yo. hahaha...

" tok aji, agak2 ea bapo kito nak bagi kek cucu2 duit ghayo tahun ni?"
"bapo2 pun buleh yo...asalkan anak cucu kito tak lupo kito. takpun kito nyombolih lombu dongan bakar lomang. uihhhh sodap2"

 abang edi" uihhhh nak gugur jantung den ni haaaa."

tu laa deh cito ehhhh. hahaha. simpan yung gmbr ni kang nak tnjuk kek cucu. keh3


atuk ckp "KITO NI JANGAN LUPO ADAT2 PEPATIH KITO"
boto tu tok! agi idup agi ngalaban! *ehhh ehhh ttbe. xde kaitan oke, areena.

 abg edi: apo lak sojuk yo tangan istri den ni ha.
ayong: sonyum2. control~

oiiiiiiiiiiiiii budak! apo lak bertenggek kek ateh batu tu. tughun2! ado gak yang kono maghah nanti.

uwan: goli lak ati den nengok budak2 tu!
kak zila: takpo wan. kito tengok kemara mahaaa tu haaa. sonyum2!

 uihhhh yong. bwk bertenang! bwak bertenang!  haha

hi3. ayuuu plak den nengok. 

 haaaaaaaaaa ini baghu kojo kau budak2. jangan nak wt cito. main yo kojo eh. buek kojo tu! ngomeh balik!
keh3.



 abah: tuk, se ghaso kito patut banyak an lai makanan kek luar tu. masak ayam gulai pon sodappppp~


acik yah: apo lakkk arep ni bergambar kek cni. oghang nk buek kojo ni, kono control ayu sket. hehehe

alalalala comeynyee aina~ nak kat akak tak? huhuuu

24/072011

oke skrg kite cakap bahasE org kE-eL pulekkkk. hehehehe.


 menghitung hari...detik demi detikkkk... menunggu itukan menjemukan~ lalala.
majlis restu. yg ini part plg insaf. ;)

sdare2 saye yang bergaye.

tolong cepat!


penceramah yang dijemput khas dri indonesia. konsep majlis perkahwinan ni serba sdikit seperti halaqah. lbih byak kpda pendekatan btapa beratnya perkahwinan dan tanggungjawab suami istri. Subhanallah.




 pesanan ayah mentua abang amir semasa majlis restu.


tok uda, mak lang, abang amir, saya (ohhhh ok, mmg pendek)hehe.

 alololololo sooo comey~
di masjid menunggu event selepasnya. =)


 mama2 bergaya.

kak dila dengan ibunya.

 alhamdulillah..
yeay! 1 family.

 suasana kenduri di tepi tasik =)


terbaiiiikkkkkkkkkk gmbr ni ;) soo comei. klik2 utk besarkan.

bagai pinang dibelah dua. aiseh mennn.


 keluarga belah pengantin lelaki dan perempuan.
sbhagian dari fmily besar =)

ok skian shaja. apa2 sja caption hnya skadar gurauan. hi3.

regards, dr. Areena.

1 comment:

  1. wah sweetnya!!aq rasa nak kawin la plak...best!!!

    ReplyDelete