Friday, November 2, 2012

kerana masih tidak layak?

Assalamualaikum

ntah lama berkurun tak update blog. bukan busy, ceh seperti ayat tipikal. takde idea lah kononnya apa yang hendak di update. tapi sebenarnya saya takut beberapa jam meluangkan masa di hadapan laptop hingga lupa akan tanggungjawab sebab dah bertambah. semakin besar, semakin dewasa dan semakin itulah saya haru menjaga dan memelihara apa yang hendak dituturkan, dihebahkan atau apa sahaja yang sewaktu dengannya.

#ok cukup di situ.

takde apa yang menarik sepanjang tahun dua ni. mungkin ada cuma saya tak tahu nak start dri mana.

baru baru ni saya memasuki suatu fasa pembaikan diri. program motivasi? tidak. perlantikan dan pemberian tanggungjawab telah diberikan kepada saya untuk menjadi seorang yang lebih matang dalam pembahagian masa ebagai medical students. sebelum ni saya mengagumi para seniors yang mampu dengan cemerlang membahagikan masa mereka antara pengurusan program dan pelajaran. kini, giliran saya samada mampu untuk mengikut jejak langkah mereka ataupun tidak.















ok. so inilah gambar gambarnya masa perlantikan hari tu. sungguh menyedihkan sebab haritu paparan ahli jaksa ynag hak pandan punya guna gambar kad matrix tapi oke pe, comel. hahaha

dan aku berharap aku menjadi insan yang berguna. dengan bersaksikan NC dan TNC. eheh?


okeh, tu je skrg boleh nak diceritakan. cuti habis ni. bermulalah balik kena ngadap buku and alot of presentations.

azam baru dah pasang.
imej baru dah dapat (huh?)

tinggal nak laksanakan.

no 'inferior' words la meh?perkataan tu sangat negatif ok.


3 comments: